مرتضی پاشایی
مرتضی پاشایی
امپراتور پاپ 
قالب وبلاگ
نويسندگان

بگو قلبت به جز من دل به کی بست
همون روزی که میگفتم یکی هست
تو راست میگی زیادی بودم انگار
دروغ گفتی تو رو می بخشم اینبار
حالا گریه کن از دوری دستام
من این دنیای بی عشق و نمی خوام…
چقدر گفتم نرو یک دونه ی من
میمیره این دل دیوونه ی من
به گوشت میرسه دل مالِ تو بود
چشای من هنوز دنبالِ تو بود
دل تنهام و خون کردی که رفتی
من و تو نیمه جون کردی و رفتی
قسم خوردم ولی باور نکردی
خیال کردم یه روزی برمی گردی
تو آدم آهنی بودی ندیدم
چه جاهایی به داد تو رسیدم
بگو قلبت به جز من دل به کی بست
همون روزی که میگفتم یکی هست
تـو راست میگی زیادی بودم انگار
دروغ گفتی تو رو می بخشم این بار


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: آلبوم یکی هست، ،
برچسب‌ها:
[ شنبه 3 خرداد 1393برچسب:متن آهنگ خاطره ها,مرتضی پاشایی, ] [ 19:55 ] [ Lida ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

مرتضی جان, نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم .............................................. " دوستانی که تمایل به نویسندگی در این وبلاگ رو دارن از طریق نظرات به من اطلاع بدن... با تشکر لیدا "
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
امکانات وب
.

ابزار پرش به بالا

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ